Центр естетичного виховання Хортицького району
Структура за темами
-
Керівник колективу - Ліненко Валерія Олексіївна
Акомпаніатор - Кругліченко Ганна ЄвгенівнаМетою роботи гуртка є формування ключових компетентностей особистості засобами вокально хорового мистецтва .
Наш гурток сприяє оволодінню навичкам виконання хорових творів, забезпечує розвиток виконавської майстерності ,формує музично-естетичний смак.
Репертуар хору-сповнений не тільки академічними творами ,але і народними ,джазовами та сучасними обробками
Вихованці нашого гуртка є переможцями багатьох Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів.(Італія, Польща , Франція...)
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник "Народного художнього колективу" Дитячий хор "Веселка" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Валерія Линенко
-
Привіт, друзі! Продовжуємо знайомити вас з порадами та певними "фішками" по створенню авторської музики. До вашої уваги друга трилогія! Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Посилання на друге відео:
Посилання на третє відео:Посилання на додаток "Квінтове коло": https://play.google.com/store/apps/details?id=anton.zhvakin.circle_of_fifths
-
-
Керівники: Відмінник освіти України, керівник гуртка-методист Чеботарьова Тетяна Борисівна;
Керівник гуртка-методист Кошель Олена Олександрівна;Солнцева Неля Іванівна;Акомпоніатор: Трішина Наталя ВасилівнаМетою роботи ансамблю є формування у вихованців особистісно-ціннісне ставлення до хореографічного та музичного мистецтв, зокрема до народного; забезпечення творчих потреб кожного вихованця відповідно до його нахилів , інтересів та можливостей та формування життєвих компетенцій особистості засобами естетичного виховання-
Матеріал підготувала керівник Ансамблю народного танцю Солнцева Н.І.
-
-
Керівник: Жирна Наталія Вікторівна
Мета гуртка: формування ключових компетентностей особистості для реалізації її творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві засобами декоративно-ужиткового мистецтва.
Під час навчання гуртківці поступово опанують різні техніки виготовлення іграшок та поробок з природних, підручних матеріалів, паперу та картону (паперопластика, витинанка, аплікація, оригамі, квілінг). Ознайомляться з видами з’єднання деталей поробки між собою: нерухоме (за допомогою клею), рухоме (за допомогою дроту).
Доброзичлива та позитивна атмосфера, яка створюється на заняттях гуртка, сприяє пробудженню у дітей інтересу до творчості; вихованню позитивних якостей особистості: працелюбства, наполегливості, відповідальності та прагненню до самореалізації.-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Іверія" Наталія Жирна
-
-
Керівник гуртка - Шатохіна Олена Миколаївна
На заняттях з Образотворчого мистецтва Ваша дитина отримає безцінні навички малювання, здібності до образного та творчого мислення. Кожному нашому учню ми допоможемо сформувати творчу уяву, фантазію та нестандартне мислення, а також завжди забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного маленького художника.
І безумовно, на наших заняттях діти оволодіють навичками користування різноманітними художніми матеріалами та техніками малювання (гуаш, пастель, акварель, акрил та інше).
Окрім того, наші вихованці приймають участь в міських, державних та міжнародних фестивалях та конкурсах.-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Образотворче мистецтво" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Олена Шатохіна
-
-
Керівник гуртка Михайлик Інна Миколаївна
Народознавство для сучасної молодої людини –це своєрідний орієнтир у складних процессах самопізнання і громодянського самовизначення. Заняття в гуртку дає можливість пізнати і засвоїти культурно – духовні здобутки свого народу. Метою роботи гуртка «Народознавство» є формування ключових компетентностей особистості засобами вивчення історії та культури рідного краю, українських традицій, дослідження народної творчості різних регіонів.
-
Матеріали підготувала керівник гуртка "Народознавство" Інна Михайлик
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівнк гуртка "Народознавство" Інна Михайлик
-
-
Керівник Хореографічної групи ансамблю : Відмінник освіти України, керівник гуртка-методист Чеботарьова Тетяна Борисівна;
Керівник Інструментальної групи ансамблю: керівник гуртка-методист Кошель Олена Олександрівна;Керівники:
Солнцева Неля Іванівна;Голішенко Євгеній Степанович;Акомпоніатор: Чорний Віктор Іванович
Навчально-творча діяльність вихованців ансамблю базується на засвоєнні інтегрованого комплексу предметів за двома напрямками: хореографічним та інструментальним.
Метою роботи ансамблю є формування у вихованців особистісно-ціннісне ставлення до хореографічного та музичного мистецтв, зокрема до народного; забезпечення творчих потреб кожного вихованця відповідно до його нахилів , інтересів та можливостей та формування життєвих компетенцій особистості засобами естетичного виховання.
Основні завдання роботи:
-Розкриття індивідуальних здібностей вихованців, досягнення майстерності кожним вихованцем, розвиток творчої активності, артистизму, музичності, виразності в рухах.
-Опанування техніки класичної та народної хореографії, техніки гри на народних музичних інструментах, формування спеціальних теоретичних знань та практичних умінь та навичок.
-Забезпечення психологічної підтримки вихованців в умовах великого різновікового колективу, виховання морально-вольових і морально-етичних якостей вихованців.-
Матеріал підготувала керівник Хореографічної групи "Народного художнього колективу" Дитячий ансамбль "Калинка" Тетяна Чеботарьова
-
-
Ансамбль стилізованого народного танцю «Гармонія»
Керівники – Димова Ольга Рудольфівна, Попова Владислава Олександрівна, Левченко Яна ВасилівнаХореографічне мистецтво вчить дітей красі та виразності рухів, формує їхню поставу, розвиває фізичну силу, витривалість, кмітливість. Завдяки системному хореографічному навчанню та вихованню діти прилучаються до загальних естетичних та танцювальних надбань, а розвиток їхніх танцювальних та музичних здібностей допомагає більш тонкому сприйняттю професійного хореографічного мистецтва.
Робота гуртка «Ансамбль стилізованого народного танцю «Гармонія» ЗПО “ЦЕВ Хортицького району” базується на зверненні до синтезу класичної, народної й сучасної хореографії. Інтерпретація народного танцю через елементи стилізації забезпечує його нове прочитання й посилює інтерес до вивчення народної хореографії сучасних дітей та підлітків.-
Матеріал підготувала керівник Ансамбля стилізованого народного танцю "Гармонія" Ольга Димова
-
-
Керівник: Похилова Олена Анатоліївна
Метою гуртка є: виховання засобами образотворчого мистецтва високих естетичних ідеалів на основі особистісно-ціннісного ставлення до реального світу та творів мистецтва; здатності до сприймання, розуміння і створення художніх образів; формування потреб у творчої самореалізації у процесі художнього осмислення світу.
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Барвиста веселка" Олена Похилова
-
-
Керівник: Похилова Олена Анатоліївна
Метою є: ознайомити вихованців з видами візуальних мистецтв, головними засобами виразності в них, надати загальне уявлення про науково-технічне мистецтво, дати поняття про практичну роль мистецтва, ознайомити вихованців із видами науково-технічної діяльності, матеріалами та інструментами, з якими працює майстер.
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Сувенір" Олена Похилова
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Сувенір" Похилова Олена Анатоліївна
-
-
Педагоги студії:
Учкіна Надія Анатоліївна відмінник освіти України, керівник гуртка методист, викладач хореографічного напрямку(класичний танець, сучасна хореографія, партерна гімнастика);Учкін Данило Олександрович викладач театрального напрямку "Сценічна мова", "Акторська майстерність".Програма освітньої діяльності спрямована на здобувачів освіти позашкільної освіти віком від 4 до 18 років та розрахована на 10 років, відповідно до 3 рівнів навчання:
Мета навчальної програми – формування творчої особистості засобами художньо-естетичної творчості (театр, вокал, хореографія).
Завдання програми є сформувати ключові компетенції:
Навчально-пізнавальні компетенції зміст яких спрямований на розвиток творчих, фізичних, музичних, пізнавальних, розумових здібностей на кожному занятті, вміння вчитися та оперувати знаннями;
Практичні компетенції зміст яких полягає в опануванні акторських, мовних, хореографічних, вокальних знань, вмінь та навичок в практичній діяльності на кожному занятті та під час виступів;
Творчі компетенції зміст яких полягає у формуванні віри у свої сили, творчої уяви, емоційної стійкості, креативного мислення, вмінні співпрацювати та працювати в групі, включатися в проекти, висловлювати свою думку, вміти знаходити нові рішення;
Соціальні компетенції зміст яких полягає в ефективному спілкуванні, співпереживанні та надання допомоги, розвитку дружніх взаємин, упевненої та гідної поведінки, вмінні показувати стійкість перед труднощами, бачити проблеми, шукати шляхи подолання та застосувати пізнавальні, творчі, практичні компетенції в умовах швидких змін та протягом життя.-
Матеріал підготувала керівник колективу Надія Учкіна
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник "Народного художнього колективу" Театр-студія " Музична казка" Надія Учкіна
-
Матеріал підготував викладач акторської майстерності "Народного художнього колективу" Театр-студія "Музична казка" Данило Учкін.
-
-
-
Музична студія ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" пропонує відеоматеріал, який допоможе розвинути відчуття ритму у вихованців музичних гуртків. Матеріал підготували керівники Музичної студії Олена Кошель та Олена Савченко
-
Матеріал підготовлений керівниками Музичної студії ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Оленою Кошель та Оленою Савченко
-
Проект підготували керівники музичної студії: Олена Савченко та Олена Кошель
-
Гіперпосилання
Роботу підготували керівники Музичної студії Олена Кошель та Олена Савченко
-
Матеріал підготувала керівник Музичної студії Олена Кошель
-
Матеріал підготувала керівник Музичної студії Олена Кошель
-
Підготувала керівник музичної студії Чепіга І.А.
-
Гіперпосилання
Підготувала керівник музичної студії Чепіга І.А.
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Сольфеджіо" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Ірина Чепіга.
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Музична література" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Ірина Чепіга
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Сольфеджіо" Чепіга І.А.
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Сольфеджіо" Чепіга І.А.
-
Гіперпосилання
Підготувала керівник гуртка "Сольфеджіо та музична література" Ірина Чепіга
-
Підготувала керівник гуртка "Сольфеджіо та музична література" Ірина Чепіга
-
Матеріал підготувала керівник інструментальної групи "Народного художнього колективу" Дитячий ансамбль "Калинка" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Наталія Тришина.
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Фортепіано" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Ганна Кругліченко.
-
-
Керівник: Похилова Олена Анатоліївна
Метою гуртка є: розкрити вихованцям комплекс ключових естетичних і мистецьких компетенцій та компетентностей, які забезпечать здатність до художньо-творчої самореалізації особистості.-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка образотворчого мистецтва " Малюємо з любов'ю" Похилова Олена Анатоліївна
-
-
Керівник: Птіцина Людмила Анатоліївна
Зразковий художній колектив «Ансамбль естрадного танцю «Шанс» розпочав свою роботу у Позашкільному навчальному закладі «Центр естетичного виховання Хортицького району» у вересні 2003 році.
Мета роботи гуртка сприяти індивідуальному становленню особистості дитини під впливом хореографічного мистецтва, у процесі власної мистецько-практичної діяльності, взаємодії з педагогом і дитячим колективом. Виявити у процесі навчання здібних та обдарованих дітей і підготувати їх до освоєння програм професійних хореографічних учбових закладів.-
Гіперпосилання
"Зразковий художній колектив" Ансамбль естраднго танцю "ШАНС" пропонує вправи, які допоможуть розвити координацію та рівновагу
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник "Зразкового художнього колективу" Ансамбль естрадного танцю"Шанс" Попова В.О
-
-
Керівник гуртка – Салтан Альона Вікторівна
Гурток крою та шиття «Золота голка» – це не просто цікаві заняття. Це заняття, під час яких діти оволодівають базовими знаннями світу дизайну та моди, розвивають естетичний смак. Також вихованці нашого гуртка вчаться створювати свій індивідуальний стиль, шити одяг за власною розробкою. Педагог здійснює індивідуальний підхід до кожної дитини, що позитивно відображається на виконанні завдань.
-
Гіперпосилання
Керівник гуртка крою та шиття Альона Салтан представляє майстер-клас "Лісове диво"
-
Автори: керівник гуртка крою та шиття "Золота голка" Альона Салтан" та вихованка гуртка Валерія Соловей
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка крою та шиття "Золота голка" Альона Салтан
-
Матеріал підготувала керівник гуртка крою та шиття "Золота голка" Альона Салтан
-
Гіперпосилання
Підготувала вихованка гуртка крою та шиття "Золота голка" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району", Мороко Софія, керівник гуртка Салтан Альона Вікторівна.
-
-
Керівник – Бабенко Сергій Борисович, Відмінник освіти України, Керівник гуртка-методист
Основна мета створення та діяльності сучасних вокально-інструметальних ансамблів, як малих музичних колективів полягає, перш за все, у навчанні творчого учнівського контингенту віком переважно від 12 до 21 років грі на музичних інструментах, наданні вихованцям знань з теорії музики, набуття вокальної майстерності, основ сучасної звукорежисури, аранжування, запису та комп’ютерній обробці фонограм. Основою навчальної програми, за якою займаються вихованці гуртка, є інноваційні авторські методики керівника щодо використання прийомів зацікавленості під час навчання для швидшого досягнення ситуації успіху та реалізації творчих прагнень учнів. Виступи на концертах, участь у фестивалях, створення власної сучасної цікавої музики – саме така мистецька діяльність спонукає вихованців до постійного творчого зростання і подальшого пошуку себе у житті!
-
Керівники гуртків "Вокально-інструментальний ансамбль" Сергій Бабенко та "Чарівні струни" Владислав Ємельянченко пропонують ознайомитись з першою відео трилогією, яка містить цікаву та корисною інформацію, з порадами та певними лайфхаками по створенню авторської музики. Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Знайомтеся з першою частиною!
-
Серію цікавих відео підготували керівники гуртків "Чарівні струни" Владислав Ємельянченко та "Вокально-інструментальний ансамбль" Сергій Бабенко
-
Привіт, друзі! Пропонуємо вам ознайомитись відеотрилогією, яка містить цікаву та корисною інформацію, з порадами та певними "фішками" по створенню авторської музики. Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Посилання на всі частини трилогії: Частина перша:
Частина друга:Частина третя:ШАБЛОНИ КАРТОК ДЛЯ РОЗДРУКУВАННЯ: https://docs.google.com/document/d/1Bzt7Lp8osjun54ZESucVCVdr_2_ugHFt/edit?usp=sharing&ouid=109318644186454561012&rtpof=true&sd=true -
Привіт, друзі! Продовжуємо знайомити вас з порадами та певними "фішками" по створенню авторської музики. До вашої уваги друга трилогія! Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Посилання на друге відео:
Посилання на третє відео:Посилання на додаток "Квінтове коло": https://play.google.com/store/apps/details?id=anton.zhvakin.circle_of_fifths -
Привіт, друзі! Продовжуємо знайомити вас з порадами та певними "фішками" по створенню авторської музики. До вашої уваги друга трилогія! Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Посилання на перше відео:
Посилання на третє відео: -
Привіт, друзі! Продовжуємо знайомити вас з порадами та певними фішками по створенню авторської музики. До вашої уваги друга трилогія! Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Посилання на перше відео: • Поради по створенню авторських музичн... Посилання на друге відео: • Поради по створенню авторських музичн...
-
-
Керівник гуртка Сорокіна Світлана Олександрівна
Мета гуртка - сприяти в формуванні всебічно розвинутої особистості та створення умов для творчого розвитку вихованців. Виховання активної та вільно мислячої особистості, що виявляє цікавість до художньої творчості та бажання вчитися засобами декоративно-ужиткового мистецтва.
-
Майстер-клас підготувала керівник гуртка "Оберіг" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Світлана Сорокіна
-
Гіперпосилання
Майстер-клас підготувала керівник гуртка "Оберіг" Світлана Сорокіна
-
-
Керівник гуртка Петраш Олена Євгеніївна
Гурток англійської мови у позашкільному закладі освіти – це доступна добровільна освітня структурна одиниця в системі позашкільної освіти для дітей різних здібностей віком від 6 до 17 років, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, які в майбутньому вихованці зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб. Своєю діяльністю він забезпечує естетичне виховання дітей та підлітків, їх інтелектуальний та духовний розвиток, підготовку до професійної й громадської діяльності та організації змістовного дозвілля.
Метою навчання англійської мови у гуртку є сприяння вироблення у здобувачів позашкільної освіти необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі у процесі формування у них такого рівня спеціальнопредметної комунікативної компетенції, якого було б достатньо для здійснення спілкування в усному (говоріння, аудіювання) та писемному (читання, письмо) форматі у межах визначених тематикою ситуативного мовлення, на основі вивченого мовного і мовленнєвого матеріалу, сформованих мовних навичок (фонетичних, лексичних, граматичних, орфографічних) та розвинених на основі знання реалій країн, мова яких вивчається, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим та країнознавчим досвідом, узгодженим з їхніми віковими можливостями-
Матеріали підготувала керівник гуртка англійської мови "Rainbow" Олена Петраш
-
-
Керівник гуртка - Сорокіна Світлана Олександрівна
Мета гуртка – створення умов для розвитку творчих здібностей вихованців засобами декоративно – ужиткового мистецтва, виховання любові до рідного краю, шанування традицій, звичаїв України, цікавості до художньої творчості та бажання вчитися.
Програма гуртка передбачає навчання учнів з 9 років та має такі завдання:
-розвинути художньо-естетичний смак сприйняти розвитку дитячого творчого потенціалу, уяви та фантазії;
-сформувати вміння працювати з природними матеріалами;
-надати знання про українські народні ремесла;
-виробити особистий стиль притаманний тому чи іншому учневі;
-створити доброзичливої та творчої атмосфери на заняттях;
-прищепити дітям інтерес і любов до творчої праці;
-навчити дітей бачити красу навколишнього світу;
-виховати любов та пошану до народних традицій;
-сформувати почуття патріотизму, любові до рідного краю;
-розвинути якості відповідальної особистості, які допоможуть у досягненні мети-
Гіперпосилання
Автор - вихованка гуртка "Краса калини" Євгенія Козачок
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Краса калини" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Світлана С. О.
-
-
Керівник Ємельянченко Владислав Васильович
Мета роботи гуртка – навчання учнівського контингенту віком від 12 до 21 року грі на шестиструнній гітарі з використанням інноваційних освітніх методик та прийомів, що сприяє швидшому зацікавленню учнів у результатах своєї творчої роботи.
Основними завданнями гуртка є формування цілої низки ключових життєвих та предметних компетентностей учнів шляхом вирішення певних мистецьких задач. Швидке набуття інтересу до інструменту завдяки цікавим сучасним методам навчання, набуття навичок у використанні провідних гітарних технік, пізнання розмаїття стилів та напрямів, ансамблева гра – все це сприяє форсованому розкриттю творчої особистості вихованців, формуванню у них високого мистецького смаку, вміння орієнтуватися у сучасному музичному світі та стійкого прагнення до творчого зростання у подальшому житті.-
Керівники гуртків "Вокально-інструментальний ансамбль" Сергій Бабенко та "Чарівні струни" Владислав Ємельянченко пропонують ознайомитись з першою відео трилогією, яка містить цікаву та корисною інформацію, з порадами та певними лайфхаками по створенню авторської музики. Маємо надію, що наші відео стануть в нагоді майбутнім авторам нових хітів😉! Знайомтеся з першою частиною!
-
Серію цікавих відео підготували керівники гуртків "Чарівні струни" Владислав Ємельянченко та "Вокально-інструментальний ансамбль" Сергій Бабенко
-
-
Керівники: Леонова Лариса Миколаївна та Шубнікова Світлана Семенівна
Метою роботи гуртка є формування громадських компетентностей молоді через відкриту дискусію, дебати, технологію критичного мислення, ефективну комунікацію та взаємодію.
Завданням роботи гуртка є формування наступних компетентностей:
– пізнавальної: сукупність компетенцій старшокласника у сфері самостійної пізнавальної діяльності;
– соціальної: уміння вихованців брати на себе відповідальність, приймати рішення, робити вибір; певна сукупність знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективне спілкування;
– практичної: вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел;
– творчої: мати потребу і готовність постійно навчатися протягом усього життя;
Діяльність гуртка розраховано на дітей віком 13-15 років.-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Молодіжне творче самоврядування" Леонова Лариса Миколаївна
-
Гіперпосилання
Майстер клас по виготовленню новорічних листівок підготувала керівник гуртка Світлана Шубнікова
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Молодіжне творче самоврядування" Світлана Шубникова
-
-
Керівник гуртка Шубнікова Ганна Михайлівна
-
Майстер клас підготувала керівник гуртка Шубнікова Галина Миколаївна
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка «Здібна дитина» Гаркуша Марина Василівна
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Здібна дитина" Ганна Шубнікова
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Здібна дитина" Ганна Шубнікова
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Здібна дитина" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Ганна Шубнікова
-
Гіперпосилання
Матеріал підготувала керівник гуртка "Здібна дитина" Юлія Бацина
-
-
Керівник: Гурська Анастасія Костянтинівна
Метою роботи гуртка є формування ключових компетентностей особистості засобами хореографічного мистецтва, розуміння механіки створення танцювальних образів у процесі власної елементарної творчості, сприяння індивідуальному розвитку вихованців, удосконалення навички ефективної комунікації з однолітками.
-
Матеріал підготувала керівник гуртка "Імперія танцю" Анастасія Гурська
-
-
В цьому розділі представлені методичні матеріали, розроблені педагогами ЗПО "ЦЕВ Хортицького району"
-
Мета запропонованої інновації полягає у розробці, обґрунтуванні та практичному втіленні ефективної методики музично-естетичного виховання дітей та підлітків середнього й старшого шкільного віку шляхом їх зацікавлення під час навчання ансамблевій грі в малих музичних колективах та створенні умов, сприятливих для скорішого відчуття прогнозованого результату. В наш час діти та, особливо, підлітки набагато гостріше відчувають потребу у самовизначенні з подальшою реалізацією творчих прагнень. Їм особливо властиве прагнення якнайскоріше побачити результат своєї праці, ствердитися у важливості, потрібності, виправданості справи, якою вони займаються.
Саме реалізацію цих прагнень вихованців й передбачає запропонована методика викладання.
-
Запропонована освітньо-комунікативна алгоритмізація освітнього процесу відіграватиме вирішальну роль в оптимізації результативності навчання та виступатиме каталізатором для швидшого одержання вихованцями бажаних результатів своєї праці, а також стане вагомим інструментом для формування комунікативних навичок та соціалізації особистості взагалі.
-
Презентацію підготувала методист Інна Михайлик
-
Автори сценарію:
Викладачі «Народного художнього колективу
«Театр-студії «Музична казка»
Учкіна Надія Анатоліївна
Відмінник освіти, «керівник гуртка-методист»;
Руба Ніна Василівна
Відмінник освіти,
Руба Наталя Вікторівна
-
Роботу підготувала керівник гуртка англійської мови “Rainbow” Олена Петраш
-
Сучасні діти та підлітки середнього та старшого шкільного віку особливо гостро потребують певної самореалізації, причому, без особливого бажання прикладати до цього великі зусилля – така специфіка молоді XXI сторіччя. Цей маленький довідник призначений для користування вихованцями позашкільних навчальних закладів музично-естетичного спрямування. У довіднику коротко, лаконічно та доступно викладені основні поняття музичної грамоти. Маю надію, що він буде корисним на першому році навчання для дітей та підлітків – учасників вокально-інструментальних ансамблів, оркестрів народних інструментів та інших самодіяльних музичних колективів.
-
«Екстремальним вокалом» називають такі види фонації, які можуть викликати у слухача відчуття їх небезпечності і шкідливості для голосових зв'язок. Дані прийоми з’явилися у відчизнянім вокалі не так давно, хоча у світі їх розвиток спостерігався достатньо довгі роки, починаючи з класичного джазу часів Луї Армстронга. Поступово подібні вокальні тенденції зазнавали подальшого розвитку й знайшли своє продовження у рок-музиці, але до цих пір зазнають жорсткої критики з боку класичної вокальної школи як через слухове «немилозвуччя», так і завдяки домінуванню непохитної думки про їх руйнівний вплив на голосові зв'язки. Тому зараз і виникає необхідність вивчити, дослідити, сформувати і донести до вокалістів-початківців основи безпечного використання прийомів екстрим-вокалу.
-
Актуальність і необхідність акмеології як науки, незважаючи на невгамовні бурхливі дискусії навколо неї, є цілком очевидною. Провідні досягнення в галузі людинознавства акмеологічна наука інтегрує та синтезує, створюючи передумови для успішного становлення й розвитку ефективних практичних та методологічних наукових засад, які дозволять саме зараз, в епоху «швидкого» інформаційного суспільства, оперативно реагувати на соціальні та гуманістичні виклики.
-
Знайомство з пластилінографією, як нетрадиційною зображувальною технікою образотворчого мистецтва, є корисним надбанням для дітей зазначеної вікової категорії. Пластилінографія, принцип якої полягає в створенні ліпної картини із зображенням напівоб’ємних предметів на горизонтальній поверхні, дозволяє надати нового значення повноцінному розвитку особистості: активізувати фантазію, збагатити сенсорні враження, не боятися творчого експерименту, отримати нові знання, уміння, навички, засоби пізнання світу.
-
Укладач - Олена Петраш, керівник гуртка-методист відмінник освіти України, керівник гуртка англійської мови "Rainbow"
-
Музичний розвиток дитини встановлює різноманітні взаємозв’язки: між природними задатками і сформованими на їхній основі музичними здібностями; між внутрішніми процесами розвитку й досвідом, який передається дитині ззовні; між засвоєнням досвіду й розвитком, що відбувається при цьому, тощо. Таким чином здійснюється поєднання різноманітних внутрішніх процесів і зовнішніх впливів на них. Урахування вікових особливостей допомагає встановити, які саме форми, засоби і види діяльності найефективніші для музичного розвитку дитини того чи іншого віку.
-
Укладач методики - керівник гуртка образотворчого мистецтва "Малюнковий світ" Владлена Зубова
Особливе значення у набутті навичок образотворчого мистецтва має навчання на початковому етапі, особливо з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Методика ґрунтується на тому, що всі запропоновані зображення містять найпростіші елементи – коло, овал або лінію. Поєднуючи кілька цих елементів дитина отримує малюнок, наближений до реального зображення предмета. Такий підхід у навчанні малюванню приносить певні результати навіть тоді, коли значення дії не повністю зрозумілі вихованцем. Таким чином створюється ситуація успіху коли почуття задоволення, гордість за виконане можуть бути значимими засобами в забезпеченні інтересу, мотивації до навчання.
-
Матеріал підготувала завідуючий відділом, керівник гуртка ЗПО "ЦЕВ Хортиького району" Анастасія Балабуха.
-
Тема: Звітна двомовна тематична інформаційно-ігрова програма для вихованців 3-4 років навчання “I Like Food”. Мета заходу: Визначити загальну та індивідуальну підготовленість певної групи вихованців до практичного застосування знань та вмінь у межах тематики ситуативного спілкування “Food”, використовуючи ігрові прийоми для формування позитивного ставлення до англійської мови як засобу комунікації. Завдання проведення заходу: - створити сприятливе мовне середовище для успішної реалізації знань, умінь та навичок кожної дитини, виявити індивідуальну здатність до їх практичного застосування в режимі інтерактивного спілкування; - надати інформацію батькам вихованців щодо успішності навчання їхніх дітей; - допомогти керівнику гуртка скласти об’єктивне уявлення стосовно ефективності його системи викладання.
-
Матеріал підготувала керівник "Народного художнього колективу" Дитячий хор "Веселка" Валерія Линенко
-
Автор: Курносенко Оксана Вікторівна,
керівник гуртка «Імідж»
Закладу позашкільної освіти
«Центр естетичного виховання
Хортицького району»
Запорізької міської ради
-
Ця методична розробка надає важливий інструмент для педагогів та організаторів молодіжного самоврядування в закладах позашкільної освіти, допомагаючи їм розуміти, планувати та підтримувати розвиток молодіжного творчого самоврядування.
-
Суспільне життя передбачає тісні контакти з оточуючими людьми, внаслідок яких засвоюються досвід та накопичені попередниками знання, виникають особисті зв’язки, в яких ми приймаємо на себе різні ролі, вчимося взаємодіяти і навчаємо інших взаємодіяти, тобто соціалізуємося. Кожна індивідуальність є частиною суспільства, відповідно, через особисті контакти, набувається соціальний досвід, формуються моделі поведінки, засвоюються цінності, усвідомлюється особиста роль у суспільстві, та все те, що необхідне для успішної самореалізації.
-
Підготувала керівник Музичної студії Центру Олена КОШЕЛЬ
Дидактичні ігри - це засіб навчання, спрямований на покращення сприйняття матеріалу через гру, співпрацю та взаємодію у цікавій, веселій формі. Вони сприяють засвоєнню знань, розвитку навичок та формуванню вмінь у маленьких вихованців.
-
Vocal fry – це ціла вокальна методика, яка присутня в основі багатьох сучасних музичних стилів, а не тільки у рок-музиці.
Значення vocal fry в сучасному вокалі важко переоцінити. Без перебільшення можна сказати, що він справді універсальний, бо одночасно є і вокальним методом виховання голосу з цілим комплексом вправ, і вокальним прийомом, дуже улюбленим і вживаним багатьма відомими виконавцями.
-
Розробник: керівника гуртка "Молодіжне творче самоврядування" ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Леонова Лариса Миколаївна
Важливим складником освітнього процесу в гуртках закладу позашкільної освіти є оцінювальна діяльність, що здійснюється на засадах особистісно – орієнтованого компетентнісного діяльнісного підходів, партнерської взаємодії керівника гуртка, вихованців та їх батьків. Результати освітніх досягнень вихованців є показником якості й ефективності роботи закладу позашкільної освіти. Досягнення вихованців визначають й рівень компетентності конкретного педагога, його здатність вирішувати педагогічні завдання відповідно до соціального замовлення здобувачів освіти, батьків, суспільства, держави. Оцінювання освітніх досягнень вихованців в гуртках є формувальним. Воно здійснюється згідно критеріїв, визначених навчальною програмою. Оцінювання є процесом визначення рівня результатів навчання учнів в оволодінні змістом навчальної програми.
-
Матеріал підготувала керівник гуртка декоративно – прикладного мистецтва «Чарівні пальчики» ЗПО "ЦЕВ Хортицького району" Світлана Сорокіна
-
Метроритмічна дидактична гра - це навчальна активність, спрямована на розвиток ритмічних навичок у музиканта через ігровий підхід. Ці ігри можуть включати в себе завдання з розробки точного такту, ритмічної стійкості та вміння дотримуватися музичного ритму. Гра допомагає в учня формувати метроритмічну впевненість і покращувати його ритмічну чутливість.
Матеріал підготувала керівник гуртка «Баян-акордеон» ЗПО «ЦЕВ Хортицького району» Олена Кошель
-
Для музичного дитячого театру характерна насиченість дії. Вокальні і танцювальні сцени повинні безпосередньо виростати з дії і її розвивати, бути внутрішньо вмотивованими. Тому вистави Театру-студії «Музична казка» вимагають юних акторів, які володіють не лише високим рівнем професіоналізму, але й універсальною обдарованістю, тобто здатністю об’єднувати різного роду професійні уміння – спів, танець, мову, міміку, пластику.
-
Розроблена методична розробка з теми "Методики розвитку навичок саморегуляції вихованців, психологічна підтримка дітей у подоланні стресу та тривоги, техніки ментального тренування для підвищення уваги та концентрації" є важливим інструментом для педагогів та психологів у навчанні та підтримці саморозвитку у дітей. Застосування цих методик дозволяє ефективно розвивати навички саморегуляції, допомагає вихованям краще подолати стрес та тривогу, а також підвищує рівень уваги та концентрації під час занять.
-
Розробник: керівник гуртка «Імідж» Курносенко Оксана Вікторівна
Позашкільна освіта за своїм наповненням вміщує у собі увесь перелік засобів, здатних дієво допомогти у вирішенні питань емоційного, фізичного, інтелектуального розвитку дитячої особистості. У той же час позашкільна освіта апріорі аксеологічна, оскільки поєднуючи освітній та мистецький зміст, зосереджена на розширенні й збагаченні життєвого досвіду, формуванні етичних й естетичних цінностей, ключових компетентностей, дає уміння й навички, важливі для всебічного розвитку і повноцінної інтеграції юної людини у суспільство, забезпечує її потреби у творчій самореалізації, соціалізації, включенню у суспільні відносини, входженню у широкий світ. Педагоги-позашкільники володіють широким арсеналом методів та прийомів, аби усіляко посприяти дитині у підвищенні самооцінки.
-